2009-12-10 - It's got to be just perfect!

Igår morse, tio minuter innan jag ska pallra mig iväg till bussen till skolan råkar jag ut för ett smärtsamt fall. Jag tar tre trappsteg neråt, sedan halkar jag och dunsar ner hela vägen för trappen. Slog i min svanskota ett antal gånger, och blir liggandes på golvet ett tag. Aj så in helv- var min första tanke, sedan sneglade jag mot klockan och såg att bussen går om två minuter. Fanns inte så mycket annat jag kunde göra än att ta mig upp på fötterna, på med skorna och jackan, ta tag i väskan och stappla iväg mot busshållsplatsen. Jag lämnade idrottsväskan hemma, no way in hell att jag spelar badminton såhär.

Nu sitter jag här, ett och ett halvt dygn efteråt och har legat ner i nästan 24h, med några få gånger jag stigit upp för, låt oss säga, nödvändiga saker. Jag mår inget vidare och jag missade två prov i skolan, men jag kunde inte ta mig upp ur sängen imorse och jag blev nästan yr bara jag tänkte på hur många trappor vi har i skolan. Jag hoppas min svanskota blir bättre snart, för jag har inte tid att vara hemma från skolan.

This sucks! Ingenting att göra, kan inte ens sitta vid datorn. Ska strax gå och lägga mig nu. Ha en fortsatt trevlig kväll, don't you dare laugh at me!



Kommentarer
Postat av: Aaron

Stackars liten!

2009-12-10 @ 19:14:02
Postat av: topveissdsa

ERAN TRAPPA ÄR HEMSK D8

2009-12-10 @ 19:20:29
Postat av: Niklas

Jag hade ont i min svanskota förförra veckan. Jag fick det på något sätt, haha x'D. Så jag kunde inte ha mitt idrottspass, så det blev uppskjutet. Men kotan mår bra nu x). Så mitt pass blir på måndag.

Hoppas du repar dig snart ^^. Kry på dig!

Hoho, du slog din kotis x)

2009-12-11 @ 00:30:59
URL: http://vendour.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0