2009-12-11 - Helg!

Nu är det återigen helg och jag har inga som helst planer. Vad kan jag ioförsig göra? Jag är ju fast hemma :P
Imorgon ska jag dock försöka ta mig upp tidigt då jag har lite grejer att göra i stan. Om jag tar mig upp ur sängen :D

Såhär såg jag ut för två dagar sen.
No make up!




















Jag vill ut och dansa. DANSA HELA NATTEN!

Julafton om 13 dagar.

Jag har fått världens utväxt och vill göra något med mitt hår, delvis att någonting ska hända innan jag förmultnar.

KOM HIT NÅGON, gör mig sällskap, ta med lite tv-spel och godis, I NEED IT.


Jag fyller år om 25 dagar!


Ber om ursäkt för knäppt inlägg :)

"Sometimes you gotta act like you don’t care
That’s the only way you boys learn"




Kommentarer
Postat av: Aaron

Alltid först med att kommentera ;)



Jag vill spöa dig i TEKKEN!

2009-12-11 @ 18:02:14
Postat av: Kristina

BELLA!!! Jag har också tråkigt. Alla gör något annat. Hitta på något? (A) Kan du ta dig till Näsviken ;) Bor ensam hos min farbror ju :P

2009-12-11 @ 18:46:21
Postat av: Vero

bajs(på ett bra sätt) så söt du är!!:))

2009-12-12 @ 22:42:01
URL: http://deadmusic.blogg.se/
Postat av: SA

åh , hej sötis ;) visste inte att du bloggade :$

men jag följer din i bloglovin :D lust att följa min tillbaka ? (A)

2009-12-13 @ 16:15:04
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0