2009-12-12 - En helt onödig dag

Jag hade egentligen inte ens behövt vakna idag, jag är helt opepp för jag vet att det inte kommer hända ett skit. Har jag alltid haft ett så tråkigt liv? Vad hände med mina vänner haha, vart tog de vägen? Det har väl något bättre för sig. Inte så konstigt kanske, det är ju jag som är på ett underligt humör.

Jag spenderade gårdagen framför tv:n och min mini PC jag inte använt på månader. Jag blev snabbt påmind om varför... den är så goddammit SEG. Hur irriterande som helst.

Nåja, kanske ska baka idag eller imorgon iallafall. Någonting att se fram emot! Plus att lovet börjar snart. Jag borde vara överlycklig, ändå är jag alldeles... jag vet inte, inte glad iallafall, kanske bara är årstidens fel. Mörkt, kallt och blött. Är det bara jag som påverkas av det?







Kommentarer
Postat av: Ida

En helt onödig dag. Vad gör det Isa? DET ÄR JU SNART JUL! :D

(Hoppas jag är lika positiv imorgon som jag har varit idag :D)

2009-12-15 @ 17:08:12
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0