2009-12-13 - Söndagsbak

Klockan är 12:30 när jag skriver detta, jag klev upp kl 11:30. Nu sitter jag i köket och gör min mor sällskap när hon bakar! Senare ska vi baka pepparkakor, men hon ska baka allt möjligt, så jag kommer nog.. gå upp en del i vikt. Don't judge me! Blir bara mer att älska. Söndagar brukar vara jättesega men jag har mycket att sysselsätta mig med idag.





Hoppas de som läser får en fortsatt trevlig dag, det är inte långt kvar till lovet nu. Snart julafton, nyår och framförallt min födelsedag! Plus att snart är det en speciell dag, den längtar jag efter ännu mer än de föregående sakerna. Då är det galet! Jag tror nyår och min födelsedag kommer bli en gnutta bättre än de brukar vara i år iallafall.

Nu ska jag ta en nybakt kanelbulle och ett glas julmust!


Kommentarer
Postat av: Aaron

Ge mig!

2009-12-13 @ 13:29:10

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0