2009-12-15 - Snart jul

Imorgon är sista skoldagen, dagen därpå har vi mediadag i skolan och på fredag blir det julavslutning och G-fest! Men känns som om jag har en massa att göra innan det :P Media är en krävande linje.

Imorgon har vi bara två lektioner, idrott och matte. Jag hatar matematik. Jag har haft problem med det sen sjuan, alltid skitit i det för det mesta men sedan kämpat på som bara den för att sedan ändå få IG. Jag fick IG i sjuan och åttan, men jag kirrade ett G i nian! Det roliga är att nu i gymnasiet har jag redan fått IG på två prov och sket i det senaste provet för jag hatar att få IG, vem gör inte det liksom? Dock måste det ju göras. Fattar inte varför det är så viktigt med matte, det enda man borde kunna är väl det man redan lärt sig?.. Det kommer ju hela tiden nya saker jag aldrig kommer få användning av! Jag börjar till och med bli rädd för att gå på mattelektionerna för att jag inte kan se min mattelärare i ögonen längre. JAG BEHÖVER INTE MATTE!!! Plus att min mor och lärare ger mig dubbla budskap.

Henrik: Jag förstår att matten är jobbig för dig, det som är viktigt är att du gör ditt bästa, för det viktigaste är ju att du mår bra, och jag vill inte att du ska må dåligt p.g.a. detta, därför kör du på i din egen takt. Om du nu får IG så vore det inte hela världen, men jag vill att du gör ditt bästa, okej? Förstår du? Bra :)
Min mor: Nu jävlar ska du inte köra i matten, du får gå på alla resurslektioner och jag skiter fullständigt i om du får gå dit utan Anton, du ska göra det och du ska få godkänt i matte, fattar du det?! Annars kan du glömma fler resor och internet på kvällarna så nu jävlar skärper du dig!

Vad ska man tro? :P Oh well... vad gör det, det är ju snart jul! (Höhöhö, Ida ;D)


Jag tycker det är roligt att jag får många besök i min blogg varje dag, trots att jag inte uppdaterar så ofta!
Idag har jag fått 35 besök, vilket jag tycker är jätteroligt, höhö. Undrar vilka som läser ^^

Idag ramlade jag påväg hem från bussen, eller jag halkade mer. Jag och min granne halkade båda två, på samma ställe. Ganska kul :P Dock gjorde det ganska ont. Men vad gör det... det är ju snart jul! (lol)


Kommentarer
Postat av: topviz

matte är skitjobbigt ! :( fattar inte vad man ska med sånt till när det ändp finns miniräknare och sånt D:

2009-12-15 @ 20:15:25
Postat av: Mr Oseriös

Snö!Lov!Pulka!Jul!Iza!Är!En!Pluttig!Smujf!



=D nyår också kom ja på ^^

2009-12-15 @ 21:55:55
Postat av: IDA

Bra där Isa! Vad gör det, det är ju snart jul! :'D

2009-12-16 @ 16:52:37
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: mamma

Din skitunge!



så där har jag inte sagt.

men jag är din mamma, det är meningen attjag ska tjata.

puss

2009-12-17 @ 18:04:48

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0