2009-12-16 - Slut på skoldagar!

Sådär, slut på skoldagar, finally! Nu återstår bara mediadagen imorgon och julavslutning. Tror det kommer bli roligt med mediadag, umgås lite med media tvåor och treorna.

För övrigt så har jag redan tröttnat på snön. Det var mysigt den första dagen, men när det snöar i tre dagar är det inte lika skoj tycker jag. Det är ju alltid trevligt när det precis snöat och man ser inte vart det är is, så halkar man... lustigt, mycket lustigt.


Jag när jag väntade på bussen som aldrig kom.
Don't judge me because of the censur, blir helt enkelt inte bra på bild!



Där var jag påväg till bussen.
Som jag sa... Ofotogenisk.


Kommentarer
Postat av: Christoffer Bäckström

Ja , eller hur , du är jätte "Ofotogenisk" -_-

SNART LOV!! WOHO : >>

2009-12-16 @ 21:21:54
URL: http://christofferbckstrm.blogspot.com
Postat av: topve

söt :(((((((((((((((( -DÖR- </3

2009-12-16 @ 22:32:02
Postat av: josefin wiklund

jättesöt :) <3

2009-12-16 @ 22:38:12
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0