2009-12-17 - Jullov!

Nu är det över, äntligen jullov. Skiter i julavslutningen imorgon, känns ju lagomt ovärt att behöva ta bussen som går 08:05 och julavslutningen börjar kl 10:00 till kl 10:30. Funkar inte att ta kl 09:30 bussen heller, för då, om man inkluderar stadsbussen är jag i skolan 10:20... så jag hoppas ni förstår varför jag inte dyker upp :P

Mediadag idag! Det var jätteroligt! Även om vi skämde ut oss en hel del, haha. Vårat lag kom tvåa, vi var fyra lag. Lag Rudolf ftw, hahaha. Galet kul att vi på media gör så roliga och gemensamma saker ibland. Bra jobbat, MK08!

När jag kom hem idag slocknade jag på soffan, sen vaknade jag tre-fyra timmar senare, så nu har dagen tagit slut. Är skeptisk angående G-festen imorgon, tror jag blir hemma. Nyss sträckte jag på mig och det knakade i exakt hela ryggen och vid skuldrebladen och allting. Blev asrädd!


Nu ska jag gå ner och se på film, ni kan lyssna på en bra låt medans.




Kommentarer
Postat av: josefin wiklund

håller med om allt ! :)

2009-12-18 @ 12:51:09
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0