2009-12-19 - Lördag kväll!

Det är lördag här uppe i Hudiksvall, inte bara här hoppas jag, men you get the picture. Vet inte riktigt vad som väntar än förutom att min bror Robin kommer hem och hälsar på, förväntansfull måste jag säga. Har inte träffats på två månader, och innan det dröjde det också hur länge som helst. Så det blir väl skoj. På tisdag kommer hans söta flickvän (även min vän) Juju också! Är så glad att hela familjen snart är samlad igen, snart fattas bara min andra bror och hans flickvän Hannah. Yay for christmas!

Jag vet vad som händer ikväll, tror det blir en hemmakväll med familjen bara. Lina skulle komma hit, men det blev tydligen inte så. Igår bloggade jag inte för jag åkte till stan med min syster. Vi letade lite julklappar och tog en fika. Såhär såg jag ut på bussen in.



Tror jag nöjer mig med två av bilderna...
SER UT SOM TWO FACE!
Hade ju ett par... mindre charmiga också.


Min syster ville vara med på en kant. (Fingrarna)
Älskar min underbara mobilkamera alltså.
Lika mycket som vi älskar skuggorna!

Well, sen spenderades kvällen hos min klasskompis Olof, vi såg på film och Gustav var också där. Det var ju... en speciell kväll måste jag säga haha, men det var jätteskoj och värt ^^


För övrigt så har jag varit sjuuukt sugen på att spela Tekken 5 hur länge som helst nu! Men varken jag eller någon jag känner som bor i närheten har det. Så tråkigt! Och deprimerande när man vill spela något, så kan man inte!



BLIR SÅ PEPP AV LÅTEN OCKSÅ! Kill meeee

Oh well, ha en trevlig kväll. Om någon där ute har Tekken 5, spela en timme eller två i min ära, tack.


Kommentarer
Postat av: yoshimitsu (han med svärdet!)

men de va ju de andra buss bilderna som va roliga ju! ;P, gustav är som jag alltid har sagt en stönande slyna =)geif en ps2a så ja kan kicka folks röv me yoshimitsu! =D

2009-12-19 @ 18:57:44

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0