Dagen började ju lite sämre.

Dagen började inte bra alls. Jag vaknade klockan halv nio av en mardröm, tänker inte skriva vad jag drömde om, men det var om en av mina största rädslor. När jag vaknade ringde jag Jonas och beklagade mig lite, sedan efteråt fick jag dåligt samvete över att jag ringt och väckt honom. (F'låt plutten!) Efter det kom mamma upp och skulle väcka mig och Lina eftersom vi skulle åka in till stan för att fixa mitt leg. Det var hur kallt som helst och vi var jättetrötta, ändå satt vi i den där jäkla bilen (p.g.a. ett antal ärenden av mina föräldrar) i cirka två timmar i onödan, då fotoautomaten var ur funktion. Jag blev sjukt irriterad! Vi hade aldrig behövt kliva upp så tidigt. Jäkla skitgrejer.

Efter det åkte vi hem iallafall, och jag och Lina kröp ner i sängen och la på oss tre täcken och en fint. Vi somnade om efter ett tag och råkade sova från kl 12:00 till 15:00... lite fail, vi skulle in till stan vid kl 13 kanske. Well, vi åkte in till stan med Juju och Robin sen iallafall. Köpte ett par saker och blev 700:- fattigare. Kom hem för ett litet tag sedan och vi åt just middag. Proppmätt!

Nu ska jag och Lina (efter att jag testat mina kläder) fixa till lite i mitt rum och Lina ska hjälpa mig byta lakan i sängen (Jag suger på det...) för det har hon lovat. Får ju finbesök imorgon... <3

Ha en bra kväll ni som läser, och hoppas er morgon började bättre än vår. God kväll!


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0