Glada dagar!

Jag har inte skrivit i bloggen på två dagar nu tror jag, så tänkte att det kanske är dags. I tisdags kom Jonas hit! Väldigt efterlängtat och hittills har vi väl inte gjort så jättemycket, spelat och kollat på film.

Just det, det är ju nyår imorgon! Eller, inatt? Eller idag? Jag vet inte riktigt hur man säger, men oh well, hur man än väljer att säga... Gott nytt år! Till er som läser, hoppas alla har det jättebra ikväll. Sup inte ihjäl er bara... Jag vet inte ens vad jag och Jonas ska hitta på än, känns lite fail. Vill ju att det ska vara nått minnesvärt och roligt när han väl är här. Ska försöka planera nått skoj snart iallafall, använda min ljuvliga fantasi och sånt där.


Btw, katten åkte ju hem för några dagar sedan... Myste lite med henne innan det.

Mhmmm, nyvaken, mysigt hår!

Oh well, ska hoppa in i duschen nu, om inte Jonas tänkte göra det först, isåfall ska jag spela nu. Detta blir min nyårshälsning om jag inte laddar upp nån bild på bilddagboken lite sådär på kvällkanten också. Har inga pengar på mobilen heller, så bli inte sne på mig ni som skickar/har skickat gott nytt år-sms. Puss!


Kommentarer
Postat av: Ida W

Gott nytt år Isa! :D



Det är ju trots allt INTE jul snart... :(

2010-01-03 @ 10:28:21
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: Aaron

Söt bild på dig och katten :D

2010-01-09 @ 03:29:51

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0