In till stan med Åsa!

Jag vaknade till detta idag.

Blev en suddig bild, men jag var helt nyvaken, haha.
Så söööt!

Kort därpå ringde Åsa och frågade om jag ville följa med till stan och kika på mellandagsrean, och det gör jag gärna. Vill gärna fördriva tiden, haha! Plus att det var ett tag sen vi umgicks, så det blir skoj.

Btw, för några dagar sedan var jag med Juju och vi fotade missen en massa. Här är Juju in action.

Sötnos!

Mon-Chan!

Jujus bild. Lilla, söta, gnällande katt. Kommer sakna dig när du åker hem!
Kommer sakna Juju också, för den delen. Love you <3

Nu måste jag fixa mig lite till, sen bär det av till stan. Finns på mobilen!


Kommentarer
Postat av: Juju

Ojoj! Är idag rean mellandagrean? Tror stan är stängt för den är söndag :(

Åhhh, du borde säga till :(

Jag vill också handla på stan :(

LOVE U

2009-12-27 @ 14:43:15
Postat av: Olé

vill ha missen <3

2009-12-27 @ 17:19:08
Postat av: Isa

Missen är jättemysig, Olle ;D



Vi handlar på stan imorgon Juju :) <3

2009-12-27 @ 18:27:39

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0