Julafton!

God jul till er alla som läser! Min dag har varit lite upp och ned, men för det mesta har den varit bra. Har fått många roliga julklappar! Så är jag glad över det trevliga sällskapet av båda mina bröder samt deras flickvänner som också varit med. Julmaten var god som vanligt och Kalle Anka kommer alltid vara en tradition. Jag tänker inte skriva upp alla julklappar eller visa upp några bilder, däremot ska jag ladda upp lite bilder från dagen.


Ni som undrat hur jag ser ut när jag är
nyvaken, voilá! Haha, bjuder på det.


Far och mor, glada över att maten äntligen är klar.


Efter en tid spenderad inne i badrummet var jag klar
och redo för middag följt av julklappsöppning (<3)


Bror Jimmy och flickvännen Hannah under middagen.


Bror Robin och flickvännen Juju. (Sötaste tjejen ever!)


Systrarna Isabelle och Nathalie. Sjukt ful bild på mig men jag bjuder
på det, det är ju ändå julafton!


Avslutar med bilden på Juju och Robin. Bögflinet, Robin...


Vi har alldeles precis ätit efterrät med glass, grädde, maränger och choklad/kolasås och nu ska vi kolla på en film, Ice age 3. Haha, typisk familjefilm. Dock har jag bättre minnen från den filmen. Hoppas alla haft en underbar jul nu och fått åtminstonde något som stog högt på önskelistan.


Kommentarer
Postat av: Aaron

Alla ni syskon ser så olika ut! Haha!

2009-12-24 @ 21:38:10
Postat av: Kimii

haha ice age 3 ! teorierna är as bra xD

Fina alla är : )Niklas och jag öppnade inte presenterna förrens mamma och pappa hade gått och vi drack xD

2009-12-24 @ 23:12:20
URL: http://endlessnoctune.blogg.se/
Postat av: Juju

Jag älskar alla bilder utom den sista -.-

Du är den bästa sister i hela världern!!!! <3

2009-12-26 @ 21:46:48
Postat av: Toveeee

HALLÅ har ni gjort om i ert kök eller har jag bara glömt bort att det var kakel där?!o-o

2010-01-12 @ 13:40:54
URL: http://dustpain.blogg.se/
Postat av: Isa

Vi har gjort om vårt kök, Topve lilla XD

2010-01-12 @ 13:42:36
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0