Nu drar jag till stan...

...för sista gången före jul, har en julklapp kvar att köpa. Jag åker in med min syster och Johan, kanske går ett tag med Juju också, vi får se.

Gårdagen var jätteskoj! Izza kom hit med samma tåg som Juju, och vi hämtade upp dem båda på stationen. Sedan åkte jag och Izza in till stan med mamma och pappa, köpte julklappar, fikade och pratade om allt och inget. Älskar hur vi pratar, får aldrig slut på saker att prata om och vi har så mycket gemensamt. Härlig tjej den där Izza :* Hon åkte hem med ett tåg som gick nån gång vid kl 20:15. Efter det satt jag vid datorn en kort stund, sen umgicks jag med Juju resten av kvällen. Det var mysigt och roligt, vi pratade om en del saker och det var väldigt trevligt.

Imorgon är det julafton och jag är jättepepp! Jag hoppas det blir lika skoj som jag hoppas på. En av de få gångerna hela familjen är samlad. Oh well, jag ska göra mig i ordning lite nu. Hoppas alla får en härlig dag och är på lika gott humör som jag!


Kommentarer
Postat av: josefin

svar : hoppas du hittar en fin ! ;D puss på dig !

2009-12-23 @ 14:02:19
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Kimii

Hihi jag minns förra året ! Jag köpte julklapp till dig då : ) Vill du ha något iår också? <3

2009-12-23 @ 14:57:07
URL: http://endlessnoctune.blogg.se/
Postat av: ida

Det är ju trots allt snart jul!



...IMORGON :D

2009-12-23 @ 15:15:19
URL: http://idawa.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0