Off-topic

Tänk om du reagerat "Wow vilken tjej" när du såg mig.
Till och med när du gått förbi mig hade du vänt dig om för att titta lite till.

Hej hallå. Gårdagen var mindre bra på grund av ett par anledningar jag inte tänker dra upp nu, men det har ordnat sig och jag vill helst bara lägga det bakom mig och gå vidare. Ingen idé att fråga nått, det enda ni behöver veta är att allt är lugnt nu. Sötaste Juju hjälpte mig igenom det hela idag, tack! ~ <3

Den här dagen har varit helt okej, fick ett samtal av en person som är den one and only som alltid kan göra mig glad och få mig på andra tankar. Tack för samtalet! Vi ses jättesnart. Hoppas du överlever den långa resan bara.

Det blir till att stanna hemma ikväll igen, men jag tror jag och Juju kanske hittar på nånting. Mamma vill att jag ska stanna hemma iallafall. Lite off-topic, men vi har en liten, söt och galen katt hemma hos oss just nu. Hon jamar mer än någon annan katt jag mött, vill jag bara säga... men hon är mysig när hon kommer och lägger sig i fotändan av sängen på nätterna ibland.


Nermysad i täcket under Jujus mössa XD

Har väl inte så mycket mer att säga än så. Umgås med mig nån dag, någon! :)



Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill umgås med.. katten ! :D



nej skojja, smsa mig eller nåt när du vill och kan :)

2009-12-26 @ 21:10:19
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Juju

Jag önskar jag kan göra mer för dig. Jag menar det, du vet.

Jag vill du ska alltid vara glad och lycklig. Och självklart får ingen såra dig annars ska jag skicka min mafia familj hit för att skydda min syster :D

2009-12-26 @ 21:48:41
Postat av: Olliz

men gud gief me that katt right nu! =3 vill pössa å mysa me kissen!! städa ditt rum så man får komma över å leka lite me kissen ;P

2009-12-26 @ 21:53:08
Postat av: Hannah

Gud vilken söting!

Allt bra med dig?

Kram

Postat av: Anonym

Men kom hit eller tvärtom eller något någon dag då! :D

2010-01-14 @ 19:39:01
Postat av: Isa

Vem är du? :O

2010-01-14 @ 20:28:27
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0