Sicken seg dag!

Dagen efter julafton är alltid lika seg. Igårkväll kom Lina hit iallafall, och sov över. Det var mysigt! Fick jättesöta julklappar av henne, blev så glad. Vi låg och pratade mest hela kvällen, haha. Saknar dig redan.

Hon åkte hem för några timmar sen och nu sitter jag och har tråkigt, inga planer för kvällen heller, om inte jag och Juju hittar på nånting. Annars blir det väl en hemmakväll bara, dock inte särskilt pepp eftersom varken min nya datorskärm (widescreen, liten) funkar som den ska och inte mitt ljud heller. Någon teknisk där ute?

Anywho, jag fyller år snart! Min pappa berättade att de tänkte betala min UppCon-biljett och ge mig lite pengar. Dock ska jag försöka övertala dem om att ge mig en Nintendo DS eller köpa en X-boxkonsoll åt mig. Det är ju faktiskt mellandagsrea nu... då borde det väl betyda nånting! Jag hoppas på det bästa iallafall, helst vill jag dock ha ett rosa Nintendo DS. Give me, give me! Jag ska fråga om de kan betala min väska också. Sen är jag nöjd, lovar!



Om jag får ett sådant blir det till att köpa det nyaste Zelda.

The Legend of Zelda: Spirit tracks





Rundar av här. Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Aaron

Det där spelet är så jävla kul XD

Manligt att JAG har ett rosa nintendo ds va?

2009-12-25 @ 18:56:25
Postat av: josefin

jag håller tummarna för dig ! ;) puss

2009-12-25 @ 19:21:30
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0