Välkommen till min blogg!

Hej, jag heter Isabelle men kalla mig Isa, jag lystrar ej till hela namnet! Jag är 16 år. Jag går första året på Bromangymnasiet i Hudiksvall, på linjen Media och kommunikation. För ett tag sedan började jag blogga som ett tidsfördriv och för att jag ville ha något dagboks-liknande. Det är mest för kul, kommentarer och besökare uppskattas självklart, men det är inte det som är viktigast.

Här kommer jag skriva om saker jag vill skriva om. That made a lot of sense, didn't it?

 

Nej men, det kommer väl mest att handla om mig, min vardag, saker jag gillar/ogillar, händelser, trevliga saker och allmänt random saker. Jag vet inte hur många som är intresserade av att läsa, men jag gör det mest för min egen skull och för att de jag inte pratar med så ofta ska få delta lite ändå, haha. Ska inte tvinga någon till att kommentera, men det är ju fritt fram att yttra sig om det jag skriver. :)

Såhär ser jag ut:



Ha en bra dag! :D


Kommentarer
Postat av: Squall

This site has a nice layout even from the beginning, so no rush!

2009-12-08 @ 19:24:16
URL: http://hekireki.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Känn dig bevakad via bloglovin ;>

2009-12-09 @ 17:34:37
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: Niklas

I will read this freak'n bloggish :).

^^

2009-12-09 @ 19:28:01
URL: http://vendour.blogg.se/
Postat av: K

I will read ;)

2009-12-11 @ 01:37:27

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0