Efter ett litet uppehåll

Jag har inte skrivit i bloggen sen i torsdags eller onsdags. Och det har inte varit så illa? Kanske ska lägga ner bloggen helt? Haha, nää... Behöver min dagbok.

UppCon var helt okej. Det hade sin bra och dåliga stunder. Jag orkar inte ladda upp några bilder här, men de finns på min facebook. Bilderna från festen i Svantes garage finns här.

Kanske börjar uppdatera lite igen, få se hur många som är intresserade av att läsa vidare. Måste bara nämna några av de bästa sakerna under helgen. Träffade Celina och umgicks en massa med henne! Underbara flicka! Samt en massa andra mysiga personer bl.a. Ronja, Elise, Jessika, Svante, Louie, Philip och de andra från Svantes fest. Pratade inte så jättemycket med alla, men utbytte ett par ord med de flesta. Hur trevligt som helst! Så sov jag hos Henke, awesome kille. Umgicks mycket med Kawa, och träffade även Tung för första gången. Plus en massa andra. Så jag måste säga att det var värt det.

Däremot blev jag sjuk och jag är fortfarande sjuk. Jag har varit hemma från skolan i två dagar och vill verkligen tillbaka nu för att jobba upp mina betyg som inte är så bra atm. Ska bara ta det lugnt idag, så får vi se om jag kan ta mig till skolan imorgon.


Miss you all! (Synd att vi inte knäppte en bild på allihopa!)

Kommentarer
Postat av: Olé

Synd att du blev sjuk, (att vi båda blev sjuka btw ^^) ska du dit nästa å också lr? kanske hänkar på då isåfall ^^ btw super cute girlie right next to ya! jeez (Y);) (Resten var förståss också jätte söta)^^

2010-04-13 @ 13:11:40
Postat av: Nathalie

Inte ett ord om att du träffade och posade med foki?

2010-04-13 @ 15:59:31
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: Celina

Saknar dig snyggfis >:

2010-04-13 @ 19:48:14

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0