En sanning om mig...



Min största fobi är Kayako från filmen The grudge.
Det finns ingenting jag fasar mer, ärligt talat. Jag tänker på incidenten då Bea och Emma sov här, och när vi släckte lampan så skojade hon lite och kom emot mig och lät som henne. Jag skrek högt och började nästan gråta? Det såg exakt ut som att Kayako kom emot mig... (Jag förlåter dig dock, Bea!)

Det är ett väldigt känsligt ämne för mig, så tänk er för nästa gång ni skämtar om det. Tack :)


Takoko Fuji Aka Kayako Saeki.
Tänk att någon så söt är min största rädsla?

Btw: Suttit och kollat på bilder på henne/Kayako nu och jag känner mig jättedeprimerad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ops... förlåt! :O

2010-04-08 @ 11:01:25
Postat av: Beatrice Papaztcheva

Förlåt Isa, tur att du förlåter mig. :) <3

2010-04-09 @ 16:17:55

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0