Glömde skriva upp på schemat~

På fredag skall jag ta ur stygnen ur benet också. Kom jag precis på, lite nervös för det kan göra ont ibland. Plus att jag ska till ungdomsmottagningen nån gång till veckan. Så personligt det blev nu!

Sitter på MPR (text)-lektion just nu och skriver frågor till min intervju jag skall göra inom kort. Lite idétorka, men jag har ju hela veckan på mig egentligen. Sen till den andra MPR-uppgiften, så har jag också en idé, så denna gång kommer mina MPR-uppgifter bli klar i tid och förhoppningsvis blir resultatet bra. Härligt!

Jag frågade även min engelskalärare Emma idag om det är försent för mig att få MVG i engelska A, efterom jag har missat så mycket. Hon sa att det var inte försent, och hon vet att jag har kapaciteten, men jag behöver visa det mer först. Så jag har fyra uppgifter att göra/lämna in, två häften och nationella proven. Samt de vanliga uppgifterna i engelskan. Går det bra så sitter mitt MVG säkert!

Jippie!!!

Ps. Jag har mina anledningar att vara glad atm *ler*

Kommentarer
Postat av: deas

MVG ;_; vad duktig du är!

2010-04-26 @ 14:43:07
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: Anny

Sv: sjuuuukt kul! haha

men läskigt att åka ensam bara.. :(

2010-04-26 @ 17:19:26
URL: http://strongbaby.blog.se
Postat av: Sam

Haha kör hårt :D



2010-04-26 @ 17:46:08

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0