Helt galet.

Tusentals blandade känslor at the moment.

Det roligaste är att jag blivit ganska så jätteförkyld, gårdagens händelse och nu har jag urinvägsinfektion? Jag tror ärligt talat att min lycka inte var menad att hålla länge, haha. But God, you can't bring me down. Gör vad du vill, men jag ska inte deppa ihop eller göra fler dumma saker. Nämnde ju faktiskt igår att jag ska försöka börja om på ruta ett. Inte deppa i onödan, inte vara arg i onödan. Jag tog bort min hemliga blogg för några dagar sedan, där jag bara skrev när jag var arg/ledsen. Men en vän tipsade mig om något nytt - Gör en positiv blogg istället! Där skriver jag om allt bra som händer, saker som gör mig glad, saker jag mår bra över. Sånt är alltid kul att läsa igenom, inte negativa saker. Det  var en ganska bra idé faktiskt, så nu ska jag börja med det istället.

Och denna blogg kommer jag dock fortsätta skriva i också. Finns ju faktiskt en del personer som vill att jag ska skriva, t.ex. flera jag inte pratar med så ofta, eller folk som bara är intresserad av vad som händer i mitt liv och det är ju kul!


Såhär ser jag ut när jag är sjuk antar jag!

Kommentarer
Postat av: jossa

åååååh vad stolt JAG blir över dig gumman :) det kan bara bli bättre <3

2010-04-21 @ 19:48:32
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

You go girl!!!

2010-04-22 @ 11:57:27

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0