I love how you make me smile without even trying.

Oh, the drama... Jobbigt det blev nu!

Jag ser inte fram emot de nationella proven i matte. Engelska och svenska ska bli kul, men jag är otroligt nervös inför matematiken. Det känns jättejobbigt!

Jag sitter för övrigt och rensar min dator. Tar bort onödiga filmer, bilder, musik och sådant. Spel också. Väldigt behövligt! Bort med gammalt, in med nytt. Tar bort riktigt mycket grejer jag egentligen vill ha kvar, men vet att mycket bör tas bort p.g.a. vissa anledningar, vad som är bäst för mig.

Starting my new life in 3...2...1-


Den senaste veckan har det skett stora förändringar i mitt liv. Både bra och dåliga saker. Men jag hoppas jag, för en gångs skull är på rätt väg~

"Ärren berättar inte vart vi ska, utan vart vi varit"


Kommentarer
Postat av: deas

<3

2010-04-21 @ 08:54:58
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0