Idag var en helt okej dag!

...Helt okej? Nu skämtar jag, jag är jätteglad av några anledningar. Nothing can bring me down today! ^^

Idag åkte jag, Josefin, Anton och Anette ner på stan efter skolan och gick omkring ett tag. När Anette åkte hem så shoppade Anton lite innan vi bestämde oss för att köpa glass, i alla fall jag och Josefin, Anton ville fika som vanligt. Blev väl en hel del flum måste jag säga... Jag råkade btw få Josefin att spruta ut coca cola från munnen idag. "Tänk om han står bakom hörnet och gråter nu..." - Allt som krävdes. Haha!


- Hoppas inte den här bilden hamnar nånstans...
- Anton, jag bloggar... vad förväntar du dig?

Kommentarer
Postat av: jossa

HAHAHAHA :) men vi älskar dig ändå <3

2010-04-26 @ 18:17:27
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0