Jätteseg dag - söndagar suger

Inatt har jag inte sovit bra alls. Jag vaknade med ett ryck imorse runt sju-åtta tiden av världens hostattack, låg och hostade hur länge som helst och trodde jag skulle, eller värre - spy. Jag tappade nästan andan flera gånger, om jag inte gjorde det. Oh well, hostade mer eller mindre i minst en halvtimme. Sedan var jag tvungen att ligga spikrak, halvsittandes för att inte börja hosta igen. Somnade om efter 1-2 timmar och vaknade sedan runt kl 13.
När ska jag bli fullständigt frisk?



Vad ska man göra idag?!

Kommentarer
Postat av: Smaks

Man ska åka till göteborg och accompany'a sin gamla internet_bästis_92.

2010-04-25 @ 16:16:22
Postat av: deas

vi har samma jävla sjukdom >_>

2010-04-25 @ 16:27:46
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0