Katastrofalt

Imorse sov jag över och missade första bussen som gick 07:15, trots att min mor väckte mig. Jag vaknade kl 07:45. Nästa buss gick 08:05 och nästnästa 09:30... Så det var bara tvungen att hinna med denna buss. Typiskt att jag hade sovit med silverschampo i, var tvungen att skölja ur självklart, vilket tog kanske fem minuter. Sen hann jag inte mycket mer än att föna det, sen bar det av till bussen.

Alltså - Idag gick jag 100% naturlig till skolan. Inget smink, inte ens foundation och helt naturligt, oplattat hår...

Pinsamt!

Kommentarer
Postat av: olle

welcome to my life (utan de pinsamma då för det är de naturligast man kan göra ^^ ;P)

2010-04-15 @ 14:31:34
Postat av: Rasmus

Nej, verkligen inte pinsamt ^^.



tror ingen tyckte att du var pinsam iaf ^^



OH NOES! isa har inget smink! smisk ska hon ha.

2010-04-15 @ 15:52:44

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0