Kortspel i.. nästan tre timmar?!

Ja, faktiskt, kom på det nu! Vi måste ha glömt bort tiden helt, haha. Anyways, jag, min bror Robin och hans flickvän Juju har suttit och spelat kort och umgåtts idag. Jag blir verkligen förvånad över hur dåliga förlorare dem båda är, jag som tyckte jag var en dålig förlorare, hahaha! Men det var kul i alla fall, tänkte knäppa nått kort men det blev aldrig av... Så ni får väl bara föreställa er en lång, brunhårig svensk med ett drygt utseende och en liten, söt asiat.

Dagens citat:
Vi spelade ett kortspel som hette "Neger", jag visste inte hur det gick till först och till er som inte vet vad det innebär: Den som förlorar blir negern. (Obs! Inget fel med det!!!)
Juju (som förlorade den omgången): Jag är inte neger, jag är guling!
Robin: Nej, man kan inte vara guling, då blir Isabelle glad.

Mycket roligt... Otroligt roligt!

Kommentarer
Postat av: Angie

Obs!!! inget fel att bli neger!!!!!!!!!!!!



xD

2010-04-05 @ 12:15:07
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0