Ligger efter i planeringen...

För nån månad sedan började ju jag träna med min systers crosstrainer varje morgon innan skolan, och varje dag efter skolan. Det höll faktiskt i cirka två veckor, sedan blev det lov... Sen blev jag sjuk, och har varit sjuk från och till sen dess. Känner mig jättefläskig och ur form, så imorgon är det jag som börjar igen.

Dock vill jag helst, mest av allt börja gymma på ett gym, men det går inte när man är pank!



Men jag ska försöka börja gymma så fort jag har råd. Någon har kinda inspirerat mig till det.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hihi, gullig du är isa!

2010-04-25 @ 21:45:28
URL: http://amandaajohanssons.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0