Nationella provet = Sämst

Jag har varit grymt taggad för detta skriftliga, nationella prov i engelska hur länge som helst. Så sätter jag mig vid bordet, får provet i mina händer och läser instruktionerna. Vad f-n?! Världens tråkigaste ämne, som handlade om Scotland. Jag hade kunnat gjort så mycket bättre ifrån mig, men jag kunde verkligen inte komma på något bra att skriva om. Men jag bara skrev på, till slut. Irriterad, utan matlust kämpade jag mig igenom dagen, utan lunch. Tur att jag bara hade två lektioner efter det. Bl.a. NK, jag och Josefin redovisade om biobränslen och det gick ganska bra, faktiskt!

Idag gick jag till skolan såhär naturligt, eftersom jag så smidigt sov över - när jag ska ha ett "viktigt" prov, bravo!


Ja, jag gör något konstigt med... kinden?

För övrigt så skriver jag senare också om mig och Josefin och laddar upp lite trevliga bilder vi knäppte idag.

Och ja - bloggen är fortfarande under renovering!

Kommentarer
Postat av: olle

Störande värre! brukar ju finnas mera än ett ämne att välja mellan men inte de häller, sämsta Engelska prov ja gjort. orka me dit "naturliga tjafs" du ser ju lika dan ut ändå?? ^^ gå "naturlig" till skolan fler gånger ist du får sova mer å ingen kommer märka något häller. It's all in ur head! (btw inget av detta menar jag som en förolämpning, snarar komplimang, du behöver inte ha smink för att vara en gullfis!) =)

2010-04-28 @ 19:10:48
Postat av: olle

P.C though skippa alibaba korv mössan would ya?? ^^

2010-04-28 @ 19:11:53

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0