Orkar egentligen inte blogga...

Men ja, så ni vet att jag lever. Kvällen spårade ut totalt för mig så Alex tog med mg hem till henne och jag grät hela vägen dit, haha! Men jag hade väl mina anledningar. Annars var väl kvällen helt okej. Vi förfestade hemma hos någon som heter Fredrik Forslund(?) och det var trevligt. Josefin slöt fred med sin föredetta fiende (asbra!), vi träffade Anette som var full och glad och det var en kille som sa till mig att han har sett mig flera gånger på anslagstavlorna i skolan, eftersom jag är med i skoltidningens senaste nummer på världens största bild... Hehe, jag tyckte det var lite pinsamt men kul.

Vi drog till gfesten runt kl 21:30 och det var faktiskt kul ett tag, det var kul att dansa en massa, jag och Josefin shake:ade loss i början, sen dansade vi alla typ, det var riktigt kul! Träffade en hel del vänner där och det var väl en värd kväll, förutom slutet som sagt haha, jag var helt väck. Hade sovit riktigt dåligt och åt ingen middag, så...

Nu är jag hemma hos Alex men ska dra hem runt kl 14:00. Nu har jag lov som alla andra, känns riktigt bra även om jag inte har några planer. Öppen för förslag!

Kommentarer
Postat av: olle

jag, gurra, emil å kanske nåra till ska hitta på nå på lördan, du kan ju alltid hänge på oss om du känner för det =)

2010-04-02 @ 16:05:51
Postat av: jossa

haha, hoppas du hade en grym kväll ändå trots allt <3 ;) puss

2010-04-02 @ 16:21:28
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Alex

sv:Jag har ju sagt att jag aldrig kommer svika dig, gulleunge! Och du är jäkligt snygg!<3

2010-04-02 @ 17:32:55
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0