So they escaped...

Jag bad min mor snällt "Kom upp när du druckit upp ditt kaffe?" och hon nickade och sa att hon kommer upp snart, nånting sånt. Så jag gick upp. Det gick en halvtimme, och jag blev lite fundersam men tänkte att hon kanske är upptagen, så jag väntar! Behöver nämligen tala med henne om morgondagens resa som hon är lite skeptisk till. Så nu, alldeles nyss gick jag ner undrades, vad är det som uppehåller henne?

Så har både mamma och pappa lämnat huset, tagit bilen och åkt iväg utan att säga till mig! DE VET ATT JAG HATAR ATT VARA ENSAM HEMMA!

Kommentarer
Postat av: Angie

FAN VAD DRYGT :(

2010-04-15 @ 20:13:34
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0