Tankspridd.

Jag önskar helt ärligt att UppCon vore om tre-fyra veckor nu. Jag är inte "redo" eller förberedd alls just nu... Jag vet inte vad jag ska ha på mig, mitt hår är långt ifrån klart (färgen), jag har för lite pengar kvar och allting känns bara jobbigt just nu. Jag kanske är lite överkänslig, men det är för att jag har sett fram emot den här helgen så otroligt länge. Och jag vill bara kunna ha kul och träffa mina vänner, utan att behöva tänka på att mitt hår är fult och jag har tråkiga kläder, tråkiga accessoarer, samt att mina pengar är slut.

Orkar inte oroa mig såhär mycket! Önskar jag bara kunde stanna tiden ett tag.


Där är verkliga färgen på mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin ändå ju :) Oroa dig inte så mycket i onödan

2010-04-07 @ 14:53:28
Postat av: tove

pluttan, ditt hår är jättefint! önskar jag kunde komma och träffa dig på uc men har inte pengar ;-;

2010-04-07 @ 15:20:11

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0