Trevligt besök igår!

Igår runt halv nio bestämde jag och Bea att hon och Emma skulle komma över och se på film, mysa och prata en massa bara. Dem kom runt kl 22:00, nästan exakt. Vi hade det jättemysigt och pratade en massa! Till slut bestämde vi oss för att titta på New moon... Bah, den filmen är inte bra. Den har nån scen som jag gillar och det finns en och annan söt kille (Inte Edward) men jag tål inte... Vissa saker, sitter och rage:ar typ, haha! Men jag kollade på den för mina kära vänners skull.

Men ja, det var en lyckad och värd kväll... Mer av detta, tycker jag!


Där ligger jag och Emma, ni ser mina ben i vänstra hörnet, så ni får en inblick över hur vi ligger. Jag sov riktigt bra dock, trots att jag hade haft ont i magen hela kvällen... Något fel på mig, tror jag!

BTW: Värt att nämnas... Min kompis Marcus har äntligen skaffat facebook! xD

Kommentarer
Postat av: Emma

riktigt grym kväll, mer av det tycker jag med :)

2010-04-03 @ 15:02:38
URL: http://emmawennstrom.blogspot.com

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0