Ännu en vecka avklarad.

Sitter och lyssnar på Avenged Sevenfold - Danger Line, så otroligt jäkla bra låt! Ska snart fixa mig utan anledning, göra mig fin inför min älskling kanske? Haha, mest vill jag veta hur jag ser ut när jag fixat både håret och sminket, jag är så ovan i mitt "nya hår".

Jag vet inte vad som händer ikväll, Marcus har blivit sjuk (stackaren..) så vi kan inte gå till Alex ikväll. Det blir väl bara mys och film. Ska ta hand om min förkylda sötnos.

På tal om inget så är det här antagligen världens bästa leksak.


De två veckorna på Brunnsnäs är slut nu. En vecka kvar på Norrgården, sen har vi jobbat klart!

THANK GOD!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha

2010-08-06 @ 22:05:07
URL: http://lillbeckan.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0