Dagens citat och nattens uppdåd...

Jag: Jag menar, ofta han skulle ha ett distansförhållande.
Lina: Ofta han skulle ha ett förhållande över huvudtaget?
Jag: ...Touché!

Lina och jag mår som vi förtjänar idag. Jag råkade kasta Linas mobil mitt i skallen på henne igår, och nu har hon världens bula... Inatt vaknade först jag av att jag hörde nån som skrek "IsaBELLE!", vaknade med ett ryck och gick och kissade. Det var min bror Robin som skrek. Konversation:
Han: Jag vet vad du har gjort...
Jag: Jaha?

Det tog lång tid att somna om alltså. Nattens citat:
*Fem minuters tystnad*
Lina: ...Du vet Spindelmannen?
Jag: ...Ja?
Lina: Blev han biten i handen eller nacken?
Jag: ...Handen?
Lina: Okej... Dåså.

Helt klart trevlig kväll igår i alla fall!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0