Tajt tidsplan

Jag borde packa, städa och tvätta...

Jag åker till Marcus på söndag och stannar tills på fredag. Kommer hem kl 18:29 till Iggesund, klockan 19:00 är vår klassfest planerad att börja. I need a miracle! Haha! Imorgon har min syster en avskedsfest för att hon flyttar snart, så imorgon kommer det var ganska uppbokat också.

För övrigt så har jag och Sofie jobbat klart nu. Sista dagen idag, fick sluta en timme tidigare, sweet. Skickade in lönespapper och timrapport idag också, finns en liten chans att jag får min lön den 27:e augusti, annars får jag den 8:e september, bara jag får dem så är jag nöjd dock.

Kommentarer
Postat av: M

Björnen som sitter där i hörnet ser rätt psykad ut i blicken, stirrar rakt in i kameran! XD

2010-08-13 @ 20:18:23

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0