Happy days!

I torsdags kom Marcus hit! Är megahappy atm. Trots att jag jobbar hela veckan.

Vi har hunnit med en massa mys. Igårnatt ställde dock Avenged Sevenfold in sin webcast på en livespelning som de hade tänkt visa hela världen, det var sorgligt, hade sett fram emot att höra dem "live", haha! Men i framtiden ska vi se dem, no doubts about it.

I alla fall, det är hur mys som helst att ha min sötnos här. Önskar att han kunde stanna längre, men båda jobbar, olyckligtvis. Men han stannar en vecka till

Bilder från igår.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

glad jag blir för din skull!:*

Och jag vill gärna ses snart:D

2010-08-01 @ 23:57:53
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0