13-14 grader inomhus?

Det är helt sjukt hur kallt det är. Vi har så onödigt dålig värme här hemma, jag förstår inte?! Igårnatt när jag gick och la mig så låg kissekatten tätt intill hela natten, ändå låg jag och frös hela natten. Det tog minst två timmar att somna. Mina fötter var iskalla, dock var mina tår ännu kallare... Jag låg och skakade hela natten. Då kan jag ju säga att det inte var så kul att kliva upp på morgonen. Skulle kliva upp kl 06:30, men jag klev upp kl 08:00. Det var riktigt skönt att ligga och dra sig i två och en halv timme.

Jag gick och la mig med blött hår så jag fick verkligen inte till håret idag. Plus att lösögonfransarna inte ville sitta fast ordentligt, så mitt smink blev också förstört, när jag tog av dem. Har inte varit världens snyggaste idag kanske, men dagen var helt okej!

Har utrustat mig med varm choklad, pappas varma, stora morgonrock, ett par jättevarma tofflor, mössa och lite värmeljus som faktiskt gör stor skillnad!




Over and out!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0