Är med Lina ♥

Jag fick någonting att göra ikväll, Lina kom över för några timmar sedan. Det var efterlängtat, saknat henne jättemycket, vi har inte umgåtts på hundra år förutom i skolan. Så nu är hon här!

Vi har kollat lite på The legend of the seeker, och har därmed bestämt att vi ska kolla på hela serien, då den verkar vara riktigt bra. Nu snart ska vi gå och köpa lite onyttigheter, för det var länge sedan.

Och vi behöver ju fläska på våra rumpor förstås.


Alla får ha en så trevlig kväll, det ska jag och min brud ha. Vi ska hångla.

Ps. Gjorde en helt ny kategori tillägnad Lina. Ds.

Kommentarer
Postat av: josefin

åååååh, serien är grym ! jag blev fast i den från första avsnittet :D puss

2010-02-07 @ 16:46:17
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0