Back to school - stuff to do

Lina kom hit igår och vi har haft det jättemysigt hela kvällen, natten, morgonen, dagen och kvällen igen. What would I do without you? Skriver mer om vårt mys i ett eget inlägg!

Inatt väcktes jag av ett samtal runt tre-tiden, men det var så värt och det var verkligen behövligt. Mer av detta, jättegärna... Plus att nu har jag en anledning att ha med mig mobilen överallt igen! *glad*

Den kommande veckan - Jag har en hel del att göra. Jag måste verkligen ta tag i min engelskabok, den ska vara klar denna eller nästa vecka? Plus att jag har ett radioprogram att fixa. Jag ska lägga mig och läsa alldeles snart, duktiga jag. Sedan ska jag nog sova, i alla fall försöka.



På tal om inget, vårt kylskåp är både underbart och deprimerande. Det är som en spegel, som dessutom gör att man ser jättesmal ut. Där står man och känner sig värsta smal och snygg, men när man tittar i en vanlig spegel... :(

Over and out. Hoppas alla haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Eller hur :') Jag dog lite! <3

2010-02-22 @ 00:21:39
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: jossa

engelskaboken fick vi framskjuten ca 4 veckor ;) puss !

2010-02-22 @ 00:51:45
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0