En sanning om mig...



När jag är på dåligt humör (ledsen/sur/besviken/arg), så städar jag alltid mitt rum. Byter lakan på sängen, dammsuger och torkar golvet, gör rent mattorna, sorterar papper/böcker och rensar skrivbordet - Allting, så noga jag bara kan.

Ofta så tar jag en lång dusch också, tvättar av mig alla dåliga tankar och sedan lyssnar jag på glad musik. Det brukar oftast göra mig på bättre humör!

(Under städningen lyssnar jag dock på "arg" musik t.ex. black metal och skrik/growl-musik, hehe...)

Så jag undrar hur mitt rum skulle se ut om jag alltid var på glatt humör.



Nu ska jag gå och duscha, sedan se på en komedi och äta någonting gott till.

Over and out!



Kommentarer
Postat av: deas

haha vad gulligt :D fett praktiskt dock ^^

2010-02-20 @ 15:41:55
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0