En sanning om mig.


Att redovisa...
För mig är det något av det svåraste som finns. Jag har verkligen alltid haft jättesvårt att prata eller göra saker inför andra personer. Fem personer räcker för att jag ska vara jättenervös, må illa och ofta bli ledsen. Det har alltid hindrat mig från att göra många saker, och det är sjukt jobbigt. Scenskräck är inte kul. Jag hatar när folk stirrar på mig, och bara mig. När alla gör det samtidigt.

Men jag antar att övning ger färdighet? Dock har jag försökt sen jag gick i trean/fyran.

Ja, jag undrar också hur det ska gå med cosplayen, haha. Då kan jag nog inte undvika att synas en del.

Kommentarer
Postat av: olle

kommer gå kanon ska du se! =)

2010-02-04 @ 12:40:14
Postat av: Beatrice Papaztcheva

Jag tycker du har blivit jätteduktig Isa och bättre kommer det bli! <3

2010-02-04 @ 18:15:14
Postat av: Kawa

Ta ett steg framåt i taget. Försök liksom lite mer för varje gång så ska du se att det blir bättre!

(:

2010-02-06 @ 01:00:05
Postat av: Kawa

GLÖM INTE ATT LE FÖRRESTEN! :D

2010-02-06 @ 01:00:50

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0