Fredagen blev inte som den var tänkt...

Jag brukar inte ha särskilt mycket att göra på helgerna men den här fredagen fick jag ett flertal erbjudanden och det blev jättesvårt för mig ett tag. Men till slut säger min mamma helt plötsligt - Du får inte åka till stan. Antagligen p.g.a. att jag kommer vara hemifrån så mycket framöver, och de ville ha mig hemma i helgen.

Jag hade jättetråkigt ett tag, men så ringer min vän Dennis och frågar om jag vill komma över. Hmm, tänkte jag, han bor ju faktiskt bara några kvarter bort. Dit fick jag gå och där spenderades kvällen, det var riktigt trevligt! Min gamla bästa vän Emma var också där, jättekul att prata om lite gamla tider, haha. Senare kom Anton också, det blev en lyckad kväll.

Men det bästa med gårdagen var att jag åt pizza

Nu och idag ska jag nog faktiskt bara ta det lugnt och imorgon blir det till att fira min systers 19-årsdag.

Ps. Jag ska inte färga håret!



Kommentarer
Postat av: Aaron

Vill du inte bli blond? ;)

2010-02-27 @ 15:53:34

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0