Haft ett litet uppehåll.

Det var inte meningen alls egentligen. Har haft lite fullt upp och annat att tänka på helt enkelt. Det har hänt en hel del under de dagar jag inte skrivit, men jag tänker inte ta upp allting här. Jag hade en lite underlig men trevlig helg och just nu är jag inne i en ganska svårt skolperiod då vi har väldigt mycket att göra.

Igår hade jag matteprov, idag hade jag danskaprov, på torsdag har jag samhällsprov och på fredag naturkunskapstest. Sen ska jag läsa ut en engelsk roman och skriva om den, läsa ut en svensk bok och skriva om den, samt göra klart ett läsförståelse-häfte på engelskan (på lektionstid dock, skönt) och jag har också bestämt mig för att göra ett schema för hur jag gör med skolarbete, även att jag ska börja gå på matematik-stödlektioner.

Tänker inte skriva så mycket mer nu, men that's the update. Ska uppdatera som vanligt igen, från och med nu :)

Ps. Tycker det är kul att ni besökt min blogg så pass mycket trots att jag inte uppdaterat. Makes my days!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0