Helt onödiga saker du inte bör veta om mig.




Detta inlägg innehåller (nästan) bara Antons frågor. Han tvingade mig svara på alla och ladda upp :*

Är du kär?

Har jag ju redan svarat på! :P

stylar du håret på morgonen?
Ja, oftast! Eller ja, jag plattar i alla fall alltid håret.

är du utseéndefixerad? ;D
Som f*n!

Hur kan Anton Westin vara så himla snygg?
...Måste ha någonting med hans otroliga självkänsla att göra ;D

Vem var det EGENTLIGEN du kysste senast?
Om vi bortser från personen som försökte strula med mig i fredags så är det fortfarande Jonas!

Hur känner du så många asiater?
Jag vet inte... they come to me!

Föredrar du Asiatisk musik före amerikansk/europeéisk?
Beror helt på vilket humör jag är på. Just nu går låten Art drawn by vomit - the Gazette på reapeat. c:

Vem av dina syskon gillar du mest?
Svårt att säga. Alla tre är bra på sina egna sätt!

Vart i hela världen skulle du helst vilja bo?
Nått varmt ställe!
b) Varför just där?
För jag är sjukt trött på kylan, fukten och snön just nu. Om du frågade på sommaren skulle det antagligen varit typ Tokyo, Hong kong eller El Paso.

Är din kompis Alex påhittad?
Nej... tro mig, han finns. Han har en dålig teori om Iggesund dock ;(

Börjar inte du sjunga "heavy heavy" när du snackar med Tung?
...Hahaha nej, men jag blir alltid lika fnissig när jag hör/ser ordet tung/heavy :D

Vem är din absoluta Idol?
....Hyo-Chan!

Vad vill du jobba som i 20 år?
Shit, då är jag ju gammal ;( Sitter på ålderdomshem
b) hur kommer ditt liv se ut då?
..Jag vet inte, jag bor antagligen med en bra person, kanske har ett barn eller två, är ascool och ska vara värsta milfen.

Varför valde du media? för att ybersnyggasuperanton valde det? eller för att töntjossa gjorde det?
Haha... för det verkade vara en rolig linje. Plus att många jag kände (ja, du också Anton) valde det.

Är du och Josefin rivaler? tjaa... båda bloggar ju? (rosa dessutom)
Haha nej, aldrig! Josefin är en urgullig och trevlig tjej ♥

Vad är det med tjejer och rosa?
Vi gillar rosa!

Varför inte... blå, eller GRÖN?
Det är ju vääärsta kiiillfärgen!

Och du... Beyoncé är bäst va?
Nja :P Ganska bra!

erkänn att du är lite kär i han snygga... på "A" som går på Broman...
Anton? Hmpf, din tönt :D

Är du nöjd med dig själv?
Nej
b) vad vill du ändra?
Det mesta faktiskt, tänker inte rabbla upp allting här faktiskt :P
c) var det där verkligen nödvändiga grejer?
Ja, verkligen!
d) det tycker inte jag!
:O Du har ingen aning! Kaxig?

Hade du lösögonfransar i skolan idag?
Japp!


Jag fick några frågor från en anonym poet också.

Vad är mest episkt? Att springa mot solnedgången i slow-motion till tonerna av Bach, eller att missa bussen en kall vintermorgon och i dramatisk slow-motion skrika ut sin plötsliga sorg och vredesmod? Detta i tonerna till Schubert's Ave Maria.

Jag måste nog säga att du är mest episk, hahaha.

Hur kommer det sig att du kan vara ett vinterbarn? Vintern är lång, men du är kort... likt sommaren.
....Behöver jag ens svara på detta?

Om du måste välja att återfödas som en trafikskylt eller som en köttbulle; vad väljer du helst?
Detta var ett riktigt svårt val... om jag vore en trafikskylt skulle jag vara jättesmal men ändå ha ganska tråkigt. Om jag vore en köttbulle skulle jag kunna rulla runt och eftersom att köttbullar är så äckliga skulle ingen äta mig... Hm... väljer nog köttbulle!

Varför vågar du inte beställa pizza själv?
...I doooo! Typ!

Det här blir det sista för ikväll. Jag lovar!



Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0