Hemska värk. Drar ifrån skolan tidigare idag

Igårnatt kunde jag inte sova på jättelänge. Någon timme innan jag gick och la mig fick jag jätteont i magen, runt revbenen och vid höftbenen. Det kändes som någon slags kramp av nått slag, så jag la mig ner i sängen. Det gick inte bra alls för det gjorde bara ondare, och jag hade verkligen jätteont ett tag. Jag låg och vred och vände på mig ett tag och till slut gjorde det inte så värst ont längre och jag somnade runt fyra-fem.

Nu sitter jag här i skolan och känner att jag börjar få tillbaka värken... Det gör verkligen jätteont! Det känns som att något är fel, vad vet jag inte. Så jag gick in till min mentors rum och tittade efter henne, men hon var inte där så jag fick skriva en lapp om att jag nog går hem efter lektionen jag har nu. Jag missar matten, men jag kan verkligen inte vara kvar när jag mår såhär. Så snart åker jag hem.


Kommentarer
Postat av: deas

naw, skriver lapp <3 du är så duktig.

och undrar vad det kan vara för nånting som gör ont? ;_; om d fortsätter så får du ju gå till doktorn! :c <3

krya på dej <33

2010-02-22 @ 13:21:30
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0