Hög...standard

Åh, så deprimerande. Jag har märkt att nu för tiden så finns det så många... snygga personer? Det låter jättekonstigt haha, men det är ju sant. Det känns kanske lite småjobbigt för oss mindre snygga... Jag tycker det är pinsamt att vistas i skolan till och med, och jag hatar när folk kollar på mig. Jag undrar vad det tänker, men anar att det är inga positiva ting som pågår i deras huvuden.

Jag brukar peppa mig själv genom att säga saker som "När jag blir stor ska jag blir snygg", "När jag blir stor ska jag hitta min egen stil", "När jag blir stor ska jag göra det och det"... Jag börjar bli stor nu, men ingenting har förändrats. Gymnasiet är väl ändå både den värsta och bästa tiden i livet? En massa skoljobb, inlämningar, prov, meritpoäng, högskoleförberedning... Och, träffa nya personer, ha så kul man bara kan, umgås en massa på raster/håltimmar, finna sig själv, studiebidrag, man har det stabilt och allting flyter på.

Det är väl ändå då man helst vill "se bra ut"? Jag har tänkt på det... Och jag måste göra någonting, väldigt snart. Jag ska dumpa alla mina snygga kompisar och börja umgås med skitfula personer så kanske jag ser lite snygg ut. Haha nej, skämt åsido... Men vad gör man inte? Jag kanske bara borde försöka så mycket. Ta saker och ting som dem kommer, inte försöka vara något jag inte är, bara... Ändras med tiden.




Kommentarer
Postat av: Christoffer

Inget illa ment , men blir nästan sur på dig nu.

"Det känns kanske lite småjobbigt för oss mindre snygga"

host Någon i hela världen som tycker du tillhör de mindre snygga ? Ahh , du då issåfall. Du är ju bland den sötast man kan hitta och det tycker alla.

Och själv tycker jag sin egen stil är liksom inte något man ska försöka hitta.

haha, kom och tänka på att man snart inte kan säga " När jag blir stor så ska jag ...."

Vad trist :(

2010-02-27 @ 18:56:07
Postat av: Christoffer

Rätt dum kommentar av mig , men det behövde bli sagt känns det som :)

2010-02-27 @ 18:56:46
Postat av: Angie

Åh, så känner jag med... :(



Och du är skitsnygg, så du kan bara vara tyst :(

2010-02-27 @ 21:11:34
URL: http://peach.blogg.se/
Postat av: Celina

Det där var det dummaste jag hört. Sluta upp med dom där tankarna om dig själv.

2010-02-27 @ 21:36:39
URL: http://childhood.devote.se
Postat av: deas

om de e nån som lyckats vara snygg i gymnasiet så äre väl ändå du?

2010-02-28 @ 00:42:57
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skärp dig.

Du är den vackraste som finns!

2010-03-03 @ 19:46:37

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0