Huvudvärk x.x

Jag somnade med huvudvärk och vaknade med ännu värre huvudvärk. Nu sitter jag och lider i skolan och väntar på min idrottslektion, men efter den så drar jag hem. Jag har pratat med min mentor och det är okej. Missar matte och naturkunskap men det jag missar kan jag ta igen när jag är hemma och har vilat ett tag. Nu ska jag och Anton bege oss mot idrotten, tänkte bara som en liten uppdatering.

Oh btw! Jag hittade min mobil, den var inte borta ♥
Ber om ursäkt för lite hastigt och upprört inlägg om den igår, hehe.



Kommentarer
Postat av: Aaron

Woow... det var en liten lista det där :P Lycka till

2010-02-03 @ 16:09:52
Postat av: olle

du I know the feeling. har typ haft huvudverk i en månads tid nu -_- (p.g.a. muskel inflamationen i ryggen/nacken)

2010-02-03 @ 16:50:43

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0