Idag gick jag ej till skolan.

Nope, först sov jag över och blev väckt av ett samtal (som made my day ) runt halv nio. Då tänkte jag att jag kunde ta halv tio bussen in till stan, men när jag ställde mig upp var det som om jag slog huvudet i nånting jättehårt för jag fick så otroligt ont i huvudet... Så jag gick ner, ringde och sjukanmälde mig, sedan gick jag upp och la mig igen. Dock ringde Lina och väckte mig när jag precis somnat om igen xD Men det gör inget, sweetness!

Har legat i sängen till kl 16:00 idag (inte sovit, vilat) tills jag klev upp för ett litet tag sedan för jag var så hungrig. Min huvudvärk kommer och gå, men jag får nog inte åka någonstans i helgen, även om jag helst vill det.

Ha en forsatt trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: deas

i feel u, hade ju oxå ont nåt så extremt i huvudet iförrgår :c

2010-02-20 @ 15:40:20
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0