Idag har jag gjort ärenden...

...På stan efter skolan. Men jag börjar att berätta lite om dagen. (Varning för lite långt inlägg!)

Trodde aldrig jag skulle hinna med bussen imorse, men det gjorde jag. Lämnade hemmet kl 07:15, samtidigt som min buss ska vara på hållplatsen jag kliver på. 07:18 är jag framme och 07:19 kommer bussen. Timing!

Hade ett litet samhällsprov idag, som egentligen inte hade varit svårt alls om jag bara pluggat till det litegrann, men jag hade verkligen glömt det, så det blir nog ett härligt IG på det. Aja, får väl göra om det antar jag.

Annars har dagen varit helt okej. Mycket skratt i skolan, särskilt på mediakunskapslektionen. Jag somnade till ett tag och sen blev jag jättepigg och hyper, så jag skrattade väldigt mycket... ber om ursäkt till er som fick stå ut med mig. Och! Jag måste bara berätta om vad Anton gjorde... Han tog min mobil och la den i mitt skåp, så låste han skåpet. Det var då  han kom på, "oj, har inte du din nyckel fast i mobilen?" och det har jag. Det hade folk ganska kul åt... Tur att pappa kunde komma med min extranyckel då jag hade min väska, jacka och allt där inne, hmpf.

Efter skolan åkte jag och Anton bil med pappa in till stan för jag skulle, äntligen, fixa mitt ID-kort. Så vi åkte för att knäppa kort, men fotoautomaten var fortfarande trasig... så vi åkte till Expert så skulle jag fotas där. Det blev INGEN bra bild! Så nu kommer jag vara tvungen att lida med det här kortet hur länge som helst, haha. Usch... Inget jag stolt kommer visa upp måste jag säga. Efter det hämtade vi två kattungar hemma hos mormor! ♥ De ska bo hos oss nu tills min bror och Juju kommer hem från Kina. Underbart!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka in till stan för bowling och sedan kinamat med ett härligt gäng. Berättar mer om det ikväll.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: deas

åh, det var länge sen jag bowlade :(

vi borde göra det nån dag :D

2010-02-11 @ 16:16:57
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: amanda

jättesöt blogg du har!:)


Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0