Intressant dag!

Imorse var jag med på idrotten (Jag äger!) och vi skulle ha volleyboll. Det intressanta i det hela var att en bortsprungen katt fick "vara med", haha, vi släppte in den för den såg ut att frysa. Den jagade bollen lite och sprang omkring, och den var grymt söt! Den hade tydligen varit saknad i över en vecka, stackaren... Men ägaren har hämtat katten nu, så allt ordnar sig för sötmissen.

Jag somnade på naturkunskapslektionen idag. Tror både jag och Anton gjorde det, trots att vi kollade på nått jätteintressant inslag om jordens uppbyggelse och vulkaner, magma, öar och allt sånt där. Sen blev det att springa till bussen... Trodde inte vi skulle hinna med den, men det gjorde vi, på pricken. På stan blev det skilda vägar för jag skulle ta bussen som gick 14:00 hem, jag klev av stadsbussen kl 13:53, så jag tänkte att jag kunde gå till tågstationen (några meter från bussterminalen) och hämta ut mina tågbiljetter, så jag skyndade mig och gjorde det, och skyndade tillbaka, men självklart åker bussen precis när jag kommer fram dit. Damn... Oh well, tur att det gick en till 14:20, så jag slapp vänta länge.

Jag kom hem för någon halvtimme sen och jag är ganska hyper av någon anledning, powernap ftw! Ska ta mig någonting att äta, sedan skriva en to do-list.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Glatt liv

Sv: Det är sorgligt nog så jäkla sant också! :o

2010-02-17 @ 15:29:39
URL: http://glattliv.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0