Lång, lång natt...

Det där kan ju tolkas hur som helst, men jag syftar på att jag inte kunde sova och det slutade med att jag hade Death note-maraton. Alltså - filmerna, inte serien. Lite småtråkigt, filmerna var så mycket bättre innan jag sett serien...



För er som inte vet, kollade alltså på Death note, Death note II: The last name och Death note III: L Change the world... hade inte sett den sista ännu och den var verkligen... konstig? Fast den var ändå bra på något sätt, kanske för att jag som många andra avgudar L (Kenichi Matsuyama) och han är så mysig. Men filmerna är helt okej, de är ganska bra, dock är animen bäst. Somnade nog runt... fem-sex.

Vaknade av att min mobil ringde vid kl 10? Men jag hittade den inte, den låg nerbäddad bland lakanen och jag missade två samtal på raken... det var riktigt deprimerande. Hittade den till slut, hmpf. Sov vidare ett tag och sedan låg jag i sängen större delen av dagen. Sen kollade jag, pappa och syster Bones i några timmar och nu sitter jag här. Tror dock jag ska gå och lägga mig snart... vila. Mår illa och har ont i magen (whinemood: on), blir nog bäst så.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Deas

aw lilla bebi :/ krya på dej nuu, mår dåligt när du mår dåligt :c <3

2010-02-24 @ 20:22:10
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: maria

Sv: Tack för din röst!

2010-02-24 @ 20:49:14
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0